Ahad, 5 Jun 2011

Serama Oh Serama

Bagi penggemar serama yang lain dan juga memelihara serama saya taktau la,tapi bagi saya memelihara serama memang memerlukan kesabaran,minat yang tinggi dan paling penting tahan orang perli,hehehe Mana tak nya,reban saya saya letak kat umah tok(sebelah umah jew) Tok pulak seorang yang cerewet dan amat pembersih jadi bayang kan rutin saya seharian bangun pagi jew terus pergi bagi makan ayam,tukar air,buang bulu yang tercabut,lepas ayam ikut turutan(sebab biasa la tak boleh lepas sekali)dan balik jew kerja dalam pkul 6.00 parking jew kereta tak masuk umah lagi terus pergi jenguk reban :)kalu hari cuti lak time tu la nak bagi mandi dan nak tenguk dia beraksi :) memang letih,tu tak kira jiran2 perli lagi "bila nak kahwin ni keja duk kesah ayam ja(bahasa kedah)" TAPI

OSL (Osama The Lagend)



TorNaDO


Kalau ada sekor dua jadi macam ni.......Tak terasa rugi peluh dan modal yang dicurahkan :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan