Khamis, 11 Oktober 2012

Dah Sampai Masanya

Lain macam jew kan tajuk ni,bukan nak start turun game tapi dah bosan jual ayam orang,hehehe maksud saya beli ayam dari reban orang dan jual balik atas sebab2 tertentu seperti nak pakai duit,reban penuh dan banyak lagi
Dah sampai masanya cari bapak pembaka yang sedap mata memandang pastu cari induk sama darah dan buat anak sendiri jew,kalau beli ayam orang masalahnya ada yang tak jujur(bukan semua) dia bagitahu ayam yang kita nak beli pure submerine,sami,tok uban dan lain2 lagi......bila besar belunjur jew,tapi yang tu tak kisah sebab yang tu Rezeki tuhan,tapi yang tak Best kalau jual ayam tu pada rakan serama,saya pegang kata-kata owner sebelum tu tapi bila dah jual tak jadi atau tak ada pun ciri-ciri ayam yang tuan lama cakap tak ke Buruk nama kita,padahal kita bagitahu apa yang tuan lama dia cakap dan percaya bulat-bulat...........Aduih2,kes naya ni,huhuhu Jadi saya ingat nak start guna bapak baru selepas tu Breed sendiri jew lepas ini kalau kita jual pun kita boleh bagitahu ibu mana dan bapak mana :) sebab itu saya nak clear reban dan nak buat Promosi besar-besaran......Kalau Dah Rezeki saya insyaAllah hujung minggu ni dapat la bawa balik bapak tu...Amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan