Khamis, 1 Ogos 2013

BPR jr untuk dijual(sold)

Saya ingin buka jualan  BPR jr saya(anak pure BPR feat Induk Kesayangan).........
Dari anak b lagi BPR jr dah mula nak selam dan last gambar tarik sebelum galak seperti gambar dibawah
Tapi semenjak saya tinggal di rumah mak mentua(isteri berpantang disana) saya asyik bagi makan sahaja,selang 3hari.......Sekarang memang tengah galak,seperti video di bawah,bulu pun serabut sahaja(dah lama tak bagi mandi)......Sesekali dia buat memang Lempar Sayap,Tarik dan Lonjak Dada(sebijik macam BPR) Mula- mula ingat nak simpan,tapi fikir-fikir semula lepas sahaja la kepada sesiapa yang berminat.....
Lagipun sekarang saya memang sibuk kerja,tak pandai nak training dan sekarang memang bagi makan sahaja

Tapi jujur cakap,kalau diasuh,bagi mandi dan betul ekor insya Allah kalau rezeki Tuhan cantik ayam ini
Kepada sesiapa yang berminat SMS/CALL la saya 0125452789
Siapa cepat dia dapat





Tiada ulasan:

Catat Ulasan